dimarts, 22 de març del 2016

Redacció per vacances.

La meva escola ideal
Tasca: Redactar com seria si jo pogués dissenyar i construir la meva casa ideal. Localització, estàncies, sales de joc, garatges, piscines, patis... Com l'empraria, qui convidaria, com i qui hi viuria, animals que hi tindria, cotxes...Colors, plantes...
Mínim 200 paraules.


Per donar una idea de com es podria fer aquí he començat la redacció de com seria la meva escola ideal.


La meva escola ideal.


Jo situaria la meva escola ideal ben al costat de casa. Just sortir de casa podria entrar a l'escola per un petit carreró secret que només jo podria emprar. Bé, jo i els meus millors amics.


La meva escola ideal seria ben nova, tot, tot, ben nou! Tindria unes classes enormes, amb moltes coses guays. Les taules no serien taules normals. Serien enormes tablets individuals on podríem cercar, jugar o escriure!! Quina passada!! A classe només seríem deu o dotze fillets, no més i així estaríem més tranquils i el mestre ens podria atendre molt millor.
No tindríem assignatures ni horari. Faríem segons el que ens fes ganes aprendre i el mestre ens ajudaria en tot el que pogués... Vos ho imaginau??
Al pati hi hauria un camp de futbol amb gespa artificial, una gran piscina i un gran gimnàs amb un equip de música i tots els aparells de gimnàstica que veim a les olimpíades.
Tindríem com a mínim quatre hores d'educació física a la setmana. Aprendríem a tocar instruments, a la sala de música hi hauria un piano, guitarres, una bateria... tots els instruments del món. A més tindríem una sala de cant on podríem fer Karaoke. I una sala de ball.  També hi hauria una sala amb auriculars perquè cadascú pogués escoltar la música que més li agradés.
A la sala de plàstica hi hauria molts tipus de pintura i pinzells. Cavallets per pintar com els pintors bons, sprays per fer grafits i moltíssimes coses més. Cartrons, llenyes i eines per fer maquetes i per fer manualitats. Fang i un forn per fer figures.
Es clar que també tindríem un laboratori on podríem observar animals i fer experiments de química!
I al costat de l'aula de química una aula de tecnologia on tindríem totes les eines necessàries per construir cotxes en miniatura o inclús algun robot personal.
Una gran cuina per fer Master Chef, aprendríem a cuinar menjars de tot el món. Què bò. Després quedaríem a dinar del que hauríem cuinat.
Encara que els llibres electrònics estan molt de moda nosaltres tindríem una biblioteca enorme amb molts llibres d'aventures però també de ciència, d'història, de dibuix...
Evidentment que a la meva escola hi hauria molta vegetació, arbres i moltes flors. Tindríem un hort on cultivaríem moltes coses i aprendríem a cuidar i fer créixer el nostre propi aliment.
També tindríem un espai per tenir animals, apendre a cuidar-los i coneixer-los millor.
El pati d'esbarjo tindria una zona de taules per seure i parlar, com si fos una cafeteria per nens i nenes. Sense cap dubte seria una zona ben coberta i amb una mica de calefacció per els dies de molt de fred rodejada de  diferents espais de joc. Per jugar a volley, taules de ping pong, camps de badmintgon, de futbol, de bàsquet, un skate park, futbolins, un petit rocòdrom per escalar... i moltes coses més.
A l'escola hi hauria una petita pensió i cada setmana tindríem fillets convidats de diferents parts del món que vindrien a passar uns dies amb nosaltres. Apendríem coses d'ells i ells de nosaltres i sobretot parlaríem Anglès!!
També hi hauria un petit cinema 3D per veure pelis. Totes amb anglès clar!!
Els divendres sempre tindríem alguna sortida. Aniríem a veure espais naturals o a veure com funciona alguna fàbrica, un diari o com fan feina els pagesos de l'illa. Sempre dedicaríem els divendres a sortir de l'escola i conèixer millor el que ens envolta.

Ja em comença a agradar aquesta escola però per si hem deixo res seguiré pensant. Mentre la van construint a lo millor se m'ocorren algunes coses més que hi podríem afegir.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada